Biztosítási ügyintézés


Teljes körű biztosítási ügyintézés autóbaleset után – minden egy kézben

Nem tudod, mit kell tenni egy baleset után? Segítünk, hogy ne maradj egyedül a problémával!

Egy közlekedési baleset mindig váratlanul érkezik, és sokszor nem tudjuk, hogyan reagáljunk – főleg, ha komolyabb anyagi kár is keletkezik. Sajnos gyakori, hogy a kár bejelentését nem megfelelően intézik el, így a biztosító csak részlegesen téríti a javítás költségeit, miközben a helyreállítás ennél jóval többe kerül. Ilyenkor kezdődnek az igazán kellemetlen meglepetések a szervizben. Mi ezt megelőzzük: átvállaljuk a teljes biztosítási ügyintézést, hogy neked ne legyen gondod vele.

Már a baleset pillanatától számíthatsz ránk

Amint bekövetkezett a káresemény, jelezd felénk, és mi lépésről lépésre végigkísérünk a folyamaton, kezdve a dokumentációtól, egészen a javított autó átadásáig. Neked csak egy rövid időre kell lemondanod az autódról, a többit bízd ránk!

Mit tegyél a helyszínen?

1. Elsődleges a biztonság

Maradj higgadt, és ellenőrizd, történt-e személyi sérülés. Ha igen, azonnal hívj mentőt és rendőrt!

2. Védd magad és másokat

Kapcsold be a vészvillogót, viselj láthatósági mellényt, és helyezd ki az elakadásjelző háromszöget a megfelelő távolságra:

  • Lakott területen: 50 m
  • Lakott területen kívül: 100 m
  • Autópályán: 150 m

3. Rögzítsd a történteket

Töltsd ki a kék-sárga baleseti bejelentőt:

  • Résztvevők neve, címe, telefonszáma
  • Járművek rendszáma, biztosítási adatok
  • A baleset pontos helyszíne és ideje
  • A baleset körülményeinek részletes leírása (sebesség, útviszonyok, időjárás)
  • A járművezetők jogosítvány- és okmányadatai
  • Tanúk elérhetőségei (ha vannak)
  • Helyszínrajz vagy fényképek
  • Aláírások minden érintett féltől

Fontos: ha a másik fél elismeri a felelősségét, ezt mindenképpen jegyezd fel a megjegyzés rovatban!

Mi történik ezután? – Mi elintézzük!

Amiben segítünk neked:

  • Egyeztetünk időpontot, elvégzünk minden adminisztrációt
  • Segítünk a kárbejelentő helyes kitöltésében
  • Lemásoljuk a szükséges dokumentumokat (jogosítvány, forgalmi, törzskönyv)
  • Meghatalmazás alapján eljárunk a biztosítód felé

A mi oldalunkon így néz ki a folyamat:

  1. Bejelentjük a kárt a biztosítónál
  2. Egyeztetünk a kárszakértővel, és lebonyolítjuk a szemlét
  3. Elkészítjük a javítási kalkulációt a kárfelvétel alapján
  4. Jóváhagyást kérünk a biztosítótól a munkára
  5. A jóváhagyás után elkezdjük a javítást
  6. Ha közben rejtett hibát találunk, pótszemlét kérünk és frissítjük a kalkulációt
  7. Kiállítjuk a számlát a biztosító felé

Fontos tudnivaló:

  • Casco esetén az önrészt neked kell rendezni
  • KGFB esetén előfordulhat, hogy avulás költség merül fel – erről előre tájékoztatunk

Amikor elkészült az autód, tisztán, kitakarítva adjuk vissza!

Casco vagy KGFB? – Mi a különbség?

  • KGFB (kötelező biztosítás): kizárólag a másik fél kárát téríti, ha te okoztad a balesetet.
  • Casco: saját autód károsodása esetén is védelmet nyújt, például baleset, lopás, természeti kár, rongálás esetén is.

Hozom-viszem szolgáltatás – ha nem mozdítható az autód

Ha az autód baleset után nem vezethető, trélerezéssel elhozzuk Üröm környékéről műhelyünkbe. Ez a szolgáltatás megkönnyíti a helyreállítást, és biztonságos megoldást nyújt a továbbszállításra.

Tartsd meg elérhetőségünket – a bajban segítünk!

Reméljük, sosem lesz szükséged rá, de ha mégis megtörténik a baleset, tudd, hogy számíthatsz ránk!
Töltsd ki a baleseti bejelentőt, hívd csapatunkat, és mi levesszük a válladról az összes terhet.