Biztosítási ügyintézés
Teljes körű biztosítási ügyintézés autóbaleset után – minden egy kézben
Nem tudod, mit kell tenni egy baleset után? Segítünk, hogy ne maradj egyedül a problémával!
Egy közlekedési baleset mindig váratlanul érkezik, és sokszor nem tudjuk, hogyan reagáljunk – főleg, ha komolyabb anyagi kár is keletkezik. Sajnos gyakori, hogy a kár bejelentését nem megfelelően intézik el, így a biztosító csak részlegesen téríti a javítás költségeit, miközben a helyreállítás ennél jóval többe kerül. Ilyenkor kezdődnek az igazán kellemetlen meglepetések a szervizben. Mi ezt megelőzzük: átvállaljuk a teljes biztosítási ügyintézést, hogy neked ne legyen gondod vele.
Már a baleset pillanatától számíthatsz ránk
Amint bekövetkezett a káresemény, jelezd felénk, és mi lépésről lépésre végigkísérünk a folyamaton, kezdve a dokumentációtól, egészen a javított autó átadásáig. Neked csak egy rövid időre kell lemondanod az autódról, a többit bízd ránk!
Mit tegyél a helyszínen?
1. Elsődleges a biztonság
Maradj higgadt, és ellenőrizd, történt-e személyi sérülés. Ha igen, azonnal hívj mentőt és rendőrt!
2. Védd magad és másokat
Kapcsold be a vészvillogót, viselj láthatósági mellényt, és helyezd ki az elakadásjelző háromszöget a megfelelő távolságra:
- Lakott területen: 50 m
- Lakott területen kívül: 100 m
- Autópályán: 150 m
3. Rögzítsd a történteket
Töltsd ki a kék-sárga baleseti bejelentőt:
- Résztvevők neve, címe, telefonszáma
- Járművek rendszáma, biztosítási adatok
- A baleset pontos helyszíne és ideje
- A baleset körülményeinek részletes leírása (sebesség, útviszonyok, időjárás)
- A járművezetők jogosítvány- és okmányadatai
- Tanúk elérhetőségei (ha vannak)
- Helyszínrajz vagy fényképek
- Aláírások minden érintett féltől
Fontos: ha a másik fél elismeri a felelősségét, ezt mindenképpen jegyezd fel a megjegyzés rovatban!
Mi történik ezután? – Mi elintézzük!
Amiben segítünk neked:
- Egyeztetünk időpontot, elvégzünk minden adminisztrációt
- Segítünk a kárbejelentő helyes kitöltésében
- Lemásoljuk a szükséges dokumentumokat (jogosítvány, forgalmi, törzskönyv)
- Meghatalmazás alapján eljárunk a biztosítód felé
A mi oldalunkon így néz ki a folyamat:
- Bejelentjük a kárt a biztosítónál
- Egyeztetünk a kárszakértővel, és lebonyolítjuk a szemlét
- Elkészítjük a javítási kalkulációt a kárfelvétel alapján
- Jóváhagyást kérünk a biztosítótól a munkára
- A jóváhagyás után elkezdjük a javítást
- Ha közben rejtett hibát találunk, pótszemlét kérünk és frissítjük a kalkulációt
- Kiállítjuk a számlát a biztosító felé
Fontos tudnivaló:
- Casco esetén az önrészt neked kell rendezni
- KGFB esetén előfordulhat, hogy avulás költség merül fel – erről előre tájékoztatunk
Amikor elkészült az autód, tisztán, kitakarítva adjuk vissza!
Casco vagy KGFB? – Mi a különbség?
- KGFB (kötelező biztosítás): kizárólag a másik fél kárát téríti, ha te okoztad a balesetet.
- Casco: saját autód károsodása esetén is védelmet nyújt, például baleset, lopás, természeti kár, rongálás esetén is.
Hozom-viszem szolgáltatás – ha nem mozdítható az autód
Ha az autód baleset után nem vezethető, trélerezéssel elhozzuk Üröm környékéről műhelyünkbe. Ez a szolgáltatás megkönnyíti a helyreállítást, és biztonságos megoldást nyújt a továbbszállításra.
Tartsd meg elérhetőségünket – a bajban segítünk!
Reméljük, sosem lesz szükséged rá, de ha mégis megtörténik a baleset, tudd, hogy számíthatsz ránk!
Töltsd ki a baleseti bejelentőt, hívd csapatunkat, és mi levesszük a válladról az összes terhet.